All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Friday, February 6, 2009

Pransang sereta belajar Jako Iban

Pransang pengidup
“Pemerinsa pengidup ukai penanggul dalam kitai ngejar penemu lalu ngubah pengidup awak ke lebih menyana”

“sapa ngelusu keja ya gak papa, sapa ke rajin keja senang ngau kaya pengidup ya”

“Penentu pengidup ti menuku ukai bepanggai ba brapa kali kitai labuh, tang ba pengerajin ngau pegeliat kitai angkat baru”

“Belajar betati ngau ninga ari org laban pintu peluang endak datai selalu”



Aram belajar jako iban

Aku datai enggau - "Saya datang dengan"
Dinga meh-"dengarlah"
Anang inggar / ragak-"Sila, senyap"
Aku rinduka nuan-"Saya cinta/rindu kamu"
Manah-"Bagus, Baik"
Jai'-"Rosak atau jahat"
Sapa enggau nuan?-"Siapa dengan kamu?"
Anang guai - "tunggu sekejap"
Nadai ngawa nya - "Tak mengapa"
Nyamai wai - "sedap nya"
Pulai dulu-"Saya balik dulu"
Aram bekelala-"Mari berkenalan"
Pengerindu-"Cinta dan kasih sayang"
Ari ni penatai nuan? - "Awak dari mana (lokasi /asal)?"
Aku datai ari. - "Saya datang dari."
Pukul brapa diatu? - "Sekarang pukul berapa?"
Selamat lemai! - "Selamat petang!"
Selamat datai! - "Selamat datang!"
Anang manchal! - "Jangan nakal!"
enda ulih datai - "Tak dapat datang"
Nama brita nuan? - "Awak apa khabar?"
Sapa nama nuan? - "Siapa nama awak?"
Brapa rega utai tu? - "Berapa harga barang ini?"
Dini alai utainya? - "Dimana barang tu?"

No comments:

Post a Comment