All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Friday, February 20, 2009

Petua Besarkan Zakar (utk lelaki sahaja)


Seorang pemuda yang akan berkahwin telah mengunjungi bapa saudaranyayang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk memperolehi sedikit petua.


Pemuda : Pakcik, saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masihbelum bersedia. Apakah nasihat pakcik untuk saya menghadapai malampertama?

Pakcik : Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagilelaki. Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang pasti tidak akandilupakan oleh isteri kamu.

Pemuda : Bagaimana caranya?
Pakcik : Begini, kamu seharusnya membesarkan alat kelaminmu dan iniakan membuatkan isteri kamu menjerit sepanjang malam pertama. Caranya sangat mudah.

Pemuda : Bagaimana?
Pakcik : Begini.. kamu mesti merendam alat kelaminmu setiap malamdalam air teh setiap malam sehingga malam pertama.

Pemuda : Kalau begini mudah, sudah pasti saya akan menjadi hero nanti…

Pemuda tersebut balik kerumah dan melakukan apa yang disuruh oleh pakciknya. Setiap malam dia merendam alat kelaminnya dalam segelas airteh. Pada malam pertamanya, pakciknya juga berada dirumahnya.Tiba-tiba isterinya menjerit kuat. Pakciknya mula terfikir akankehebatan petua yang diberinya. Pintu bilik terbuka dan pemudatersebut keluar dari biliknya dengan muka yang sedih sambil menghampiri pakciknya.

Pakcik : Kenapa begitu cepat?
Pemuda : Saya punya memang panjang tapi kenapa hanya sebesar pensil?

Pakcik: Kamu sudah mengikut petua yang pakcik beri?
Pemuda : Sudah. Setiap malam saya merendam saya punya dalam segelas teh.

Pakcik : Teh apa?
Pemuda : Mustika Ratu - Slimming Tea

No comments:

Post a Comment