All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Friday, February 6, 2009

Lawak Jumaat ;)

Wasiat terakhir suami
Hadi sedang nazak dan hampir meninggal...

Di sebelahnya Imah, isterinya sedang menemani Hadi...

Hadi : "Imah.. sebelum aku mati nanti.. aku ingin berpesan padamu.."

Isteri : "Iya, bang.. cakaplah.."

Hadi : "Aku mau kau kahwin dengan Harun..."

Isteri: "Isk abang nie.. kan Harun tu musuh ketat abang selama ini?!
Apa abang rela menyerahkan saya kepadanya?" dengan terkejut isterinya bertanya.
Hadi: "Aku ingin dia menderita seperti yang aku alami 30 tahun bersamamu.."




bradik kawin serentak
ada 3 org beradik pompuan kawin serentak...
so, pd mlm tersebut mak mereka telah membuat rondaan dr bilik ke bilik anak2 nye..

Anak pertama; terdengar anaknya ketawa..

Anak ke2; terdengar anaknya menangis..

Anak ke3; tak dgr ape2...
keesokan pg nya si mak pun bertanya kepada anak2 dia..
Yg pertama"kenapa kau ketawa mlm td"?

si anak pertama pun jawab "geli la mak"..

kau plak(yg ke2)"kenapa kau menangis mlm td"?

si anak ke2 pun menjawab "sakit la mak"...

"ha kau yg plg pelik(ke3) kenapa mak x dengar ape2 mlm td?senyap jer"...
si anak ke 3 pun menjawab dengan sempoi..."mcm mn x senyap mak kalo benda 2 ada dlm mulut sy"... si ibu pun diam tanpa suara...

No comments:

Post a Comment