All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Thursday, February 5, 2009

难忍的悲伤和失望

这么久以来的事只有我自己知道, 你要我说给你听,
我什么事都只会放在心里, 这些年我一个人会好好走下去,
当时真的很伤心即使现在心理也会偶尔作痛,
有人说过失去一个喜欢的人就象失去了一件喜欢的东西,
虽然遗憾但不会后悔失去一个爱的人,
就会在心里留下一个伤疤永远都会隐隐作痛的,
难忍的悲伤和失望也许很多人都和我一样都有各自的故事,
我也一样可我觉得发生在我身上的故事却每一件都是我让我痛彻心扉,
都会让我伤感好一阵子也许这就是命,
为什么喜欢一个人会这么累,为什么坚持一份感情会是如此的难过,
你有你的幸福, 面对不了你让自己的心更痛, 从此以后又一个人悄悄的坐在床上为你流眼泪.


“你的美丽让你带走
我想我可以忍住悲伤
可不可以你也会想起我
能不能让我陪着你走

既然你说留不住你
从此以后我再没有

快乐起来的理由

我想我可以忍住悲伤
假装生命中没有你”

No comments:

Post a Comment