All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Thursday, January 22, 2009

Andai......


Masa berlalu begitu pantas sehingga kita tak sedar berapa lama sudah diri kita sendirian tanpa org yg kita cintai disisi, andai....dapat kita putarkan waktu itu pasti ada yg lebih menyayangi diri kita….

Mungkin ini memang jalan takdir dalam kehidupan tak seindah seperti yg kita impikan, terima kasih cinta kerna hadir walaupun sesaat, utk mengajar kita lebih menghargai insan yg pernah bertahta di hati kita, andai.....kita tahu kekecewaan jua penghujungnya pasti kita akan lebih menilai org itu sebelum menerimanya….

"Dari semula ku tahu cinta bukan hanya utk ku, dari semula ku merasa ada yg lain dihatimu selain aku tapi kini semua telah terjadi semua telah ku korban kan utk mu tanpa penyesalan dalam hatiku. Bila cinta tak lagi utk ku bila hati tak lagi pada ku mengapa harus dia yg kau pilih, Bila aku tak baik bagi mu dan bila dia bahagia dirimu aku kan pergi mesti hati tak rela berpisah……"

“Kekecewaan terlalu pahit utk ditelan dan terlalu payah utk dilupakan namun dalam cinta pasti akan merasai kecewa dan dikecewakan mesti pun bukan itu matlamat dalam setiap percintaan”

jgn ucapkan kau cinta pada ku,
andai kau tak pernah menghargainya,
jgn kau sentuh ttg perasaan,
andai kau tak pernah menyelaminya,
jgn kau sentuh jiwa ku,
andai kau akan mengecewakan nya….

No comments:

Post a Comment