All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Wednesday, July 15, 2009

Kaulah Segalanya

Adakala saat kerinduan tak tertahan terhadapmu, yg membuat aku amat merindui mu. Kala kesedaran mulai mengambang aku bertanya pada diriku adakah dikau juga merasakan apa yg ku rasa saat ini. Kejauhan tak menghalang kesetiaan ku terhadap mu, sebagai seorg insan yang menyintai mu ku ingin selalu disamping mu. Pahamilah aku mungkin kini telah berubah setelah mengenali mu dan ingin menjadi seperti apa yg kau inginkan kerana ku sedari kau mengharapkan kesetiaan dari ku seperti mana aku mengharapkan dari mu…..

Pada saat kubuka hati yg lama tertutup padamu dulu ada rasa yg enggan dan bimbang jiwaku takut terluka lagi. Namun aku mencoba setelah berjanji pada diriku menantikan cinta yg lama telah pergi, ingin ku isi hati dengan cinta dari mu agar sepi tak ku rasa lagi. Terima kasih cinta kerna ku ada seorg insan yg begitu menyintai aku.

Ku masih ingat lagi saat pertama kali mengenalimu dari email mengenali hati, kemudian ke msg di hp… lama kelamaan ku buat hasrat utk bertemu dgn mu, ku berani kan diri utk merantau ke tempat mu dgn harapan ku dapat mengenali diri mu dgn lebih mendalam ternyata kau dan aku byk persamaan saling tak sabar utk bertemu. Disitu lah mulanya sebuah diary cinta antara kau dan aku.

Dengarlah syg suara hati luahan rasaku ini yg ku alunkan dengan lagu “kaulah segalanya – Hazrul Nizam”. Perasaan ku hanya tuhan yg tahu, gelora asmara hanya lah kau seorg tak mungkin ku berpaling setia pada cinta yg lain selagi cinta ku kau perlukan. Andai rindu datang menganggu usah kau ragu bersabar lah selalu kerna ku jua merasa begitu, buktikan pada semua org bahawa jarak bukan penghalang hubungan kita berdua yg penting saling percaya dan setia. Terima kasih cinta……..


1 comment:

  1. wahhhsehhh!!!hapy la u...btuah la kann Azzzzzzzzz??????????? =b

    ReplyDelete