All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Tuesday, July 21, 2009

宝贝,如果......

从一开始我就把你当做我的亲人

当你 看着我,

时候 世界突然间静止一分多钟,

想要你,

渐渐的两个人走到了一起,

你是我今生唯一最,

许以后我在也不会像样去爱别人,

我只希望我们能走到最后,

如果我不在你身边, 你一定要幸福,

如果我不在你身边, 你一定要坚强,

如果我不在你身边, 打电话给我我的手机为你24小时开着,

如果我不在你身, 你一定要好好照顾你自己,

如果我不在你身边了……

你一定要找一个比我更疼你更会照顾你的人来爱你一辈子,

….可是我多么希望那个人不是别人而是我.

为这个世界还有我在永远爱着你,牵挂着你......
因为我爱你!

No comments:

Post a Comment