All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Monday, July 13, 2009

别忘了---我曾经来过 你的世界

也许是缘份,如果今生我们注定擦肩而过,那我深深地祝福你永远快乐. 我们都不愿伤害最不愿伤害的人,相信你,因为我爱你,让我们彼此好好珍惜。只想让你偶尔的时候还会想起我,偶尔想起那个曾经那么深深爱过你的人带着微笑给你温柔的我.

别忘了, 曾经爱过你的我.
我不会忘记我们曾经的美丽,为什么故事结束还有那么多的伤害.
我想恨你,恨你曾经说过的一切,恨你做过的一切, 可是我恨不起来你.
人的一生往往会错过许多,无论是存心还是故意,有些错过永远无法再挽回.
有你的那一段日子,是我一生之中最美的时光.
那些我们曾手牵着手走过的路,一起去过的每一个地方.
曾那麽接近幸福,可如今那麽厚实的幸福都已经慢慢变薄.
有爱就不会受伤害,有爱就不会分开,想起这些话的时候会心疼.
我什么都不需要了,我只希望,黎明到来之前,我的泪不会再流.

No comments:

Post a Comment