All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Wednesday, January 8, 2014

心痛的感觉

寂寞的夜里,再次叩心自问:
我真的爱你吗?”“你也真的爱我吗? 
没有人可以回答我。

宁静的夜,给我增添了一份孤独,一份寂寞!

此刻,再也感受不到我在你心目中的地位,
也再也感受不到你深切的眼神和那份执着的爱。
我不知道对于这样的一 个你,我最终得到的是什么?
难道也是一份说不出的伤痛吗?


当我想在黑夜里找寻你的身影的时候,才发觉你如空气般。
我捉不住你,如同你捉不住我那颗跳动着,却摇摇晃晃的心!
你看不 到我内心所承受的痛苦,同样看不到我内心的伤痕.
明天 将会如何?
我只知道,在我的内心的深处,
我会把你偷偷地收藏起来,让自己在黑夜里,
去回味那段想你的孤寂....
 
每一次想你,都感觉心痛!
而这种痛我不知道何时才是一个尽头?
我不知道我还会思念你多久,
爱你多久?没有人可以告诉我,
也没有人可以决定自己!

No comments:

Post a Comment