All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Sunday, September 4, 2011

我没有怪过你

很多事情在常规的前提下、不是事情在变,
而是时间在无形的改变一个人对一些事情的想法,
不是我对你的心变了,而是在时间的迫使下我不得不淡化对你的坚持,
也就是你真正的让我改变了, 想珍惜一段感情到最后却无一所获...

每个寂寞的夜里, 我要寻找我遗失的快乐,
每个寂寞的夜里, 我穿梭在城市的每一个角落,
我只有等待, 等待解救我的天使出现, 将我带离黑暗...

不要说对我说谢谢,我对你做的,都是我应该做的,
也不要对我说对不起,你对我做的,都是你认为对的,
受的伤我会一个人躲在角落里自己疗,不管多累多苦,
我都会坚持,路是我自己选择的...
谢谢你的不珍惜,让我学会了放弃,
让我更加疼爱我自己...
我会好好的,你放心...我没有怪过你...

No comments:

Post a Comment