All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Friday, August 28, 2009

Selamat Hari Kemerdekaan Ke-52


Tema hari kemerdekaan ke 52 ialah 1 Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan. Sambutan kemerdekaan yang akan diadakan di Stadium Bukit Jalil pada 31 Ogos ini dan juga majlis penutupan sambutan di Sarawak pada 10 Okt nanti.

Sebagai anak jati kelahiran Malaysia saya rasa bangga hidup di tanah air yang harmoni dan hidup dalam masyarakat yg berbilang bangsa saling menghormati sesama bangsa utk mewujubkan sebuah negara yg aman damai....hargai lah keamanan yg kita miliki sekarang kerana utk memiliki sebuah negara yg merdeka tak semudah yg kita pikir, oleh itu bersyukur dalam 52tahun kita mederka byk pembangunan dan juga kesenangan yg kita miliki sekarang.

Merdeka!!!
Merdeka!!!
Merdeka!!!
Mederka!!!
Merdeka!!!
Merdeka!!!
Mederka!!!

No comments:

Post a Comment