All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Wednesday, August 12, 2009

Pengerindu Terubah

Aku tegenung duduk kediri ngenang penusah ati

Ngenang ka penadai pagi ila

Ngenang ka penadai malam ila

Ngenang ka pengidup nadai nuan

Nama meh guna pengerindu di hati

Entik penyayau nuan mina di ati iya

Sayau bunga pengerindu tik ku beri

Kini janji nuan suba tik ka hidup semati

Nama meh guna sumpah tik nuan beri

Penusah ku ditinggal kah

Agik terbayang dalam ati ku

Berasai cukup meh pemedih udah dilengka

Ke nuan nadai laya ketegal iya...

Endang aku dah lama nemu nuan ka mai berserara

Pengerindu nuan dah berasai berubah

Nadai meh guna tua ngenang agik pengerindu tik dulu

Simpan meh di ati pengerindu tua suba

Tebeleka pengerindu tua saritok

Taja pan tua sulu dah lama beserara

Tang pengerindu ku endak ulih di anti lela

Sayau pengerindu ku pangka ke ribut biau balai

Diempas ke panas kemarau panjai

Anyut jelatong enda tepangai

Mudai diperimba di pumai orang bukai

Sulu,

Taja pan nuan ngau aku udah endak bergulai pengingat tua bergulai tetap ku ingat. Nuan meh pengerindu tik terubah dalam hidup ku, engka ila lusa aku bisik org tik bukai nyangka aku endak ulih merik iya pengerindu tik baka ku beri ke nuan suba.

Sulu,

Ukai nyumpah atau nganu sulu, entik ila iya endak mentas tau ke ninggal ke sulu anang meh nuan nesal laban maya nya ila nuan ulih ngasai keni asai pemerinsak tik ditinggal ke org disayau....


No comments:

Post a Comment