All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Sunday, June 1, 2014

Selamat Hari Gawai 01.06.2014

Salam Gawai Dayak to my families and friends also dedicated to all my ex-colleagues in Miri, Sarawak.
Selamat Gawai Dayak to all of you whosoever celebrating it.

salam kejauhan ari ku, sinu ati endak ulih pulai maya gawai taun tok. Sitik jak sampi ku arap ke kita semua lantang dalam smua pengawa serta maju dalam pengidup.  Arap taun 2014 tok merik penyenang ngai kitai serta di murah ke rezeki serta di pedak petara.

Ngai mak ngau apai ku bersampi arap ke seduai lantang serta gerai belama, ngai akit ku di Marudi arap ke akit gerai gak...

Selamat Hari Gawai Gayu Guru Gerai Nyamai.....
Ku rindu ke kita semua.

01.06.2014 (Sunday)

Berasai gaga ati aku nerima
Nerima kad ari gawai dayak 
Sapa meh ti ngirum ia 
Pangan lelaki indu dara 
Aku enda nemu nyangka ngapa 
Aku enda sabar lalu muka ia 
Nama pesan nama berita dibai ia 
Ati aku ambis pengerindu Ambai lama 
mai betemu Ngasuh datai ngabang gawai dayak 
Bisi ati malu bisi ati gaga 
Lebuh ku ngingat begulai enggau iya 
Lama udah enda betemu 
Aruh lelenggau atiku diatu 
Nuan ambai lama aku 
Tekenyit amai ati aku diatu 
Nerima kad gawai nuan sulu 
Enda sabar ati aku Deka ngabang ngagai nuan sulu 
Maya ari gawai dayak taun tu 

No comments:

Post a Comment