All About Me

My photo
A fun, loving person with a good sense of humor. Casual and modern wear depand on mood, wear specs when i need it, 58kg, 168cm. fit well with my height & weight. i can be simple too. since i have came to a different stage of life, i had forced myself to change, to be a better person. This blog is all about me, frenz activity and my small business with my fren, i enjoy cooking and love food so much i believe everyone can cook if u cook by your heart... 我爱你们...I love u all... ku sayau ke kita smua... aku sayang kamu...

Monday, December 7, 2009

我哭了,谁知道

爱的深,伤的深......
你离开了我的身旁,是眼泪决堤的开始......
我哭了不是因为难过......
已成为生活中必不可少的一部分,里面有我的伤痛与欢笑,
有没有人可以告诉我.....
那么什么是勇气?是哭着要你爱我?还是哭着让你离开?
有些事一转身就一辈子!
我还在原地等你,你却已经忘记曾来过这里的我和你......
想你的时候,我总会仰起头,
望着空旷的天空,然后抽动唇角莫名其妙地傻笑......
泪与笑, 爱与痛, 我与你, 希望与失望, 曾经与现在,或消失......

又一年了.....
很久没有收到你的信息, 而我居然又开始想你了.
不知道我在想你的时候你是否也在想我......
只能幻想和你一起幸福的日子,也只能压抑我对你的想念......
如果我从没遇见你, 爱上你......
也许我就不会是现在的这个自己.
几次的告诉自己,不要为了你哭。
好多次把自己灌醉让自己麻木,可是眼泪把双眼模糊......
我哭了,谁知道......

No comments:

Post a Comment